Heb je een vraag?

Heb je een vraag over de werking van de webshop, je bestelling, de bezorging of iets anders? Kijk hieronder bij de veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Dat kan telefonisch: 0115-616311 of via dit contactformulier.

Wil je een afspraak maken, klik dan op deze knop om het formulier in te vullen.

Afspraak maken

Contact formulier

  • Ik weet mijn radius of diameter niet, wat nu?
    Geen probleem, als je klant bent bij ons dan weten we deze. Gebruik bij je bestelling de optie 'weet ik niet'

    Hoe snel is mijn bestelling klaar?
    Zodra we jouw bestelling binnen hebben, geven wij het door aan de leverancier. Hoe lang het duurt is afhankelijk van de specificaties van jouw lenzen. Dit kan variëren van enkele dagen tot twee weken.

    Wat zijn de verzendkosten?
    We rekenen €4,95 verzendkosten. Afhalen in de winkel kan natuurlijk en is gratis. Lees hier meer over de levertijd en verzendkosten.

    Ik heb een lensplan, hoe bestel ik mijn lenzen?
    Kies bij 'Lenzen bestellen' voor Lensplan bestelling. Daar kun je jouw gratis lenzen nabestellen. Wil je ook vloeistof? Vul jouw persoonlijke kortingscode in bij het afrekenen. Je onvangt dan 10% korting op de vloeistof.

    Mijn lenzen staan er niet tussen. Wat nu?
    Dat kan, nog niet alle lenzen hebben we toegevoegd. Ook lenzen op maat kunnen we niet via de webshop verkopen. Gebruik daarvoor het formulier 'overige (maatwerk) lenzen'.

    Hoe zet ik mijn lenzen in of uit?

    Zeker in het begin kan het even wennen zijn om je lenzen in - of uit te doen. Daarom hebben we tips voor lensdragers op een rijtje gezet. Maar bekijk ook vooral de filmpjes.